Det luktar gott.



Det luktar gott från köket.
Där står minsann älskade och lagar gryta av hemligt slag.

Och jag har som vanligt lagt beslag på matbordet för att sprida ut alla mina tjocka böcker och buntar med papper.
Det är tenta på fredag som gäller.
Och det är intressant, men mycket (nästan som vanligt med andra ord).

Ute är det vintrigt och härligt. Kylan biter tag i den hud som man inte lyckats skydda med diverse klädsel.
Vi gick en promenad till vårt lilla Coop.
Mest för luftens skull, men vi behövde även lite mat ocg dryck.
Jag köpte minsann en dipmix så jag kan doppa morötter i eftermiddag (var tvungen att balansera upp för det onyttiga som jag köpte...)

Snart är det februari.
Då fyller jag 20½ år.
Mamma och pappa ska komma på besök också!

//


Kommentarer
Postat av: Skitgubben

Mycket ihärdig och manlig man det dära som våga sig på en sån däringa stekpanna och pinaler som di kallart. Många hälsningar, skitgubben. Sitter redo med korten på hand'n

2012-01-30 @ 16:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0