Att göra när man har fyra timmar...

Idag är en såndär knasdag på schemat!
Börjar kvart över åtta (känner mig bortskämd för det känns sååååå tidigt!), slutar kvart över tio.
Börjar igen med fågeldissektion kvart över två...

Hade två alternativ.
1. Sitta kvar i skolan, alltså ta med massor av mellanmål/matlåda och böcker och plugga järnet! (antagligen sitta och glo in i ett mikroskop..?

2. Åka hem och plugga där istället.

Såå, eftersom jag inte hade mycket i matväg fick det faktiskt bli att åka hem.
Satte mig här rätt så omgående för att fixa hemförsäkring (Ja, vi har bott här i snart ett halvår ofärsäkrade!!) och skulle sedan börja plugga.

"Ska bara kolla mejlen också."
"Och sen pluggar jag!"
"Nämen, titta vilken fin klänning!"
"Den där videon ser intressant ut..."
"Sen plugga!"
"Oj vad hungrig jag blev..."

Och nu sitter jag här. Ätit baotalunchlåda (Rickards goa köttfärssås med zucchinispaghetti och haricot verts) och har skrivit.. tja... ungefär en sida sammanfattning.

Men jag tänkte mycket på att plugga i alla fall!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0