Det där med att vara sjuk...

... det är något jag alltid glömmer bort hur jobbigt det är.
Man går och knaprar halstabletter, snyter sig men snorar lika mycket ändå och har man otur (vilket jag verkar ha) så har man också feber som gör att man sover tills klockan är tolv.
 
Så ja, idag vaknade jag och steg upp runt halv tolv. Har sedan dess vandrat omkring i stugan som en zoombie invirad i flera olika filterlager (tjock filt, tunn filt, tunn filt).
 
Det jag inte tycker om med att vara sjuk (nu lät det som att jag tycker om något med det, vilket inte är sant) är att man blir så oproduktiv!
Jag lovade mig själv att inte hamna efter i denna kursen jag har nu, och vad händer?
Jo, jag hamnar efter. Inte enbart på grund av att jag är sjuk men liggr likväl efter.
 
Suck säger jag bara!
 
Nu ska den här snorhögen gå och lägga sig och hoppas att denne kan ta sig till skolan imorgon, för första gången på en vecka.
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0