Det som hänt och det som kommer att hända.

 
 
Färgat mitt hår alldeles själv för första gången. Det har dock blekts nu.
 
Jag försökte lova mig själv att 2013 skulle bli ett bättre år. Det börjar ju bra med en fantastiskt fin almanacka i alla fall. I övrigt har året inte bjudit på så mycket roligheter... än!
 
 
Jag har levt på tomatsoppa. Det är sjukt gott.
Bara så ni vet.
 
Jag vet inte hur, men den 16:e mars hanns det med en alldeles fantastisk dammiddag. Egentillverkade smycken bars kvällen till ära.
 
 
Annars befinner jag mig nu i en post-bok-depression. De har aldrig hållt i sig såhär länge (snart en vecka) men jag antar att det bara är att acceptera att man råkat läsa en av de bästa bäckerna i ens liv.
 
Befinner mig mitt i ett påsklov. Inget direkt att plugga, ägnat dagarna två åt att plonka på både gitarr och keyboard. Inte van vid det där som kallas ledighet.
 
Besök kommer hit nästa vecka. Då ska det spelas! Och umgås. Och äta minst två paket mackor.
 
Och pappa, hörde du att Antikrundan kommer till Nybro i sommar!? Vårt lilla Nybro!
 
//
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0